L'Ajuntament flexibilitza el cobrament dels tributs i taxes municipals

26/03/2020

L'Ajuntament flexibilitza el cobrament dels tributs i taxes municipals

L'Ajuntament d'Aiguamúrcia ha aprovat una sèrie de mesures per tal d'alleugerir la càrrega fiscal de les famílies mentre duri l'estat d'alarma i el confinament pel coronavirus.

En aquest sentit, el consistori flexibilitza els terminis i els tràmits per al cobrament de tributs, taxes i preus públics municipals dels veïns i de les veïnes de tot el terme municipal. Així, es facilita l'ajornament o el fraccionament dels tributs i s'ofereixen plans individualitzats també, a les empreses, comerços, autònoms i establiments de restauració.

Per tal de respondre a l'actual situació d'emergència sanitària, també es compensa el pagament de taxes i preus públics municipals a: terrasses de bars, cafeteries i restaurants, parades de mercat i llar d'infants.

L'Ajuntament també garanteix la liquiditat de les empreses proveïdores.