Traslladem el monòlit aparegut a l'Albereda de Santes Creus

14/04/2021

Traslladem el monòlit aparegut a l'Albereda de Santes Creus

L’Ajuntament d’Aiguamúrcia ha traslladat el monòlit que va aparèixer, misteriosament, diumenge passat a l’Albereda de Santes Creus. Ahir al vespre, es va retirar la peça, que fa prop de tres metres d’alçada i que porta inscrits uns jeroglífics egipcis i, aquest matí, s’ha recol·locat en un espai visible des de la carretera, al costat del consultori mèdic, a l’entrada del nucli de Santes Creus.

El consistori, tal com expressac l'alcaldessa, Dolors Palma, vol preservar-lo com a indubtable atractiu turístic, però també vol evitar la massificació en un indret protegit com és l’Albereda de Santes Creus.

El monòlit és similar al que va aparèixer fa uns dies a Platja d’Aro i que va desaparèixer dilluns de l’espai que s’havia habilitat al Parc dels Estanys. Aquestes escultures són similars a les que s’han instal·lat de manera anònima a altres països com el Regne Unit, Romania o Estats Units.